Afstemning
Hvad synes du om HandelsBasen.dk
Nyhedsbrev

Levering og Returnering

Levering


Handelsbasen.dk afsender ordren indenfor 1-3 hverdage, skulle der være restordrer, sendes en e-mail herom. 

Alle forsendelser sker med Post Danmark.

Forsendelse sker via Brev, Pakke Med omdeling eller Pakke Uden omdeling.

Forsendelser under 1 Kg kan køber vælge, at skal sendes som brev. Dette indebærer, at indholdet ikke er forsikret, og at køber ikke kan følge forsendelsen via Track & Trace-servicen ved Post Danmark.

Forsendelser der vejer over 1 kg sendes som pakke. 

Køber vælger selv om pakken skal sendes med eller uden omdeling. Køber får via mail tilsendt Track & Trace-nummer, som kan bruges til at følge pakken på Post Danmarks hjemmeside. Hvis pakken sendes Uden omdeling, vil pakken kunne afhentes på nærmeste posthus eller udleverings sted. 

Der henvises til Post Danmarks gældende priser.

I Varekurven på hjemmesiden kan du få lavet et overslag over fragten.

 


 

 

Fortrydelsesret


Skulle du, mod forventning, fortryde et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. 
Det forudsættes, at varen returneres til os i samme stand, mængde og emballage som den blev modtaget i. 
Det vil sige at, vi efterfølgende skal have mulighed for at sælge varen som fabriksny. 
Varen skal retuneres i orginal embalage, og denne må ikke være ødelagt eller på anden måde skadet.
Du kan også undlade at modtage forsendelsen og derved udnytte din fortrydelsesret.

Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne.

Når du returnerer varer, skal du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, 
eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem til det kort, som blev brugt ved betaling.

 


 

 

Reklamation


Der ydes normalt 2 års Reklamationsret på alle varer, mod fabrikationsfejl fra fakturadato.

Garantien dækker materiale og fabrikationsfejl, ikke slitage, fejlbehandling og arbejdsløn. 
Garantien bortfalder hvis det kan konstateres at varen er blevet fejlbehandlet eller forsøgt adskilt.

Defekte eller fejlbehæftede varer med fortsat garanti skal altid returneres i original emballage og med kopi af købsfaktura, samt med en beskrivelse af fejl/klage. Reklamationer behandles normalt i løbet af 8 arbejdsdage.

Alle varer skal kontrolleres for transportskader ved modtagelsen og evt. skader skal/kan kun dækkes af postvæsenet. 
Handelsebasen.dk kan ikke drages til ansvar for transportskader.

Når du returnerer varer, skal du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du eventuel ønsker pengene tilbage. 
Ved godkendt reklamation vil Handelsbasen altid prioritere at tilbagesende et nyt produkt af samme art.
Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem til det kort, som blev brugt ved betaling.